Jeg drømmer om "a White picket fence"

"Hvorfor bor du ikke i England?" sagde kæresten den anden dag.
Det kunne der vel være noget om. Lemon curd, afternoon tea, pride and prejudice, engelske roser, cottage gardens, min sixpence,  jeg har vist en passion for meget engelsk. Underligt, at nogle ting skal andre nævne, før man lægger mærke til det. 


 Men nu bor jeg altså ikke i England, men i vindomsuste Vestjylland - kan et hvidt stakit måske trække noget af idyllen hertil?
Det vil nok hjælpe mest at kyle tagpladerne lang væk, og lægge stråtag på... det arbejder jeg på



 
  

For i et yndigt cottage hus ..DER ville jeg have hjemme.. og alle de afskygninger de findes i................




 Gamle af eventyr,


store palæagtige,


og dukke husene

 

 I så fald hvordan skal det se ud? der er noget for enhver smag

















Ja nogle pænere end andre